Tuesday, April 8, 2008

ANG COMPUTER ,ang HAMSTER, ug ang SUMMER VICATION

Dugay-dugay nasad ko wala ka post dri......tama diay Gipalitan ko ni ate ug HAMSTER...si POI.... pinaka cute jud sya....pero....sa kasamaang palad...bedbol...ambut naunsa to sya...mura syag na-piang ........

haumana na ang exam.....kay SUMMER naman ...OJT nasad.....didto ko mag-ojt sa bakery sa akong uncle sa may MONTEVISTA....isa ko ka bulan didto.....exited ko para maka-tuon sa nga dapat matun-an......human hapit na pud ang birthday ni PSYDUCK karon nang april 16..... grabeh....nag-plano ko nga buhatan syag cross-stich nga bruce lee....pero murag dili man mankaya sa panahon....perti pud to kadako ang pattern oi...sunod tuig pa man siguro to mahuman...hmm.. maong nag-compile nalang kog CD sa mga piano collection....ganahan man sya maminaw ana....hmmm....anime saoundtrack lagi gihapon....ahahahahahahahha.......!!!!!!!


PERTI pud ka malas oi!......ang computer nga naa sa akong kawrto na-buang.....naguba....ang akong mga FILES intawon....ang akong STORY....nga "HELLO RUMBLE" nga Isa nalang jud ka kabanata para mahuman, dili jud...isa nalang ka page para mahuman .....naa didto...na apil ka water....! ang akong PINAKA UNA nga STICK ANIME nga " THE GLOVES ATTACT" naapil pud.....
ang akong mga precious ANIME WALLPAPER...ang SOUNTRACK sa COWBOY BEBOP....pati ang mga files ni Nanay sa eskwelahan nawala sad....heheheheh.........karaan naman sad tung computera oi....pero at-least naa....pero wala na jud....wala na jud......T_T ...........wala na....jud....huwaaaa................................-_-" (pag-puyo oi!!!)

No comments: