Tuesday, August 11, 2009

ANG HISTORY sa mga RECORDED TAPE

FLASHBACK…………

Nakahinumdum pa ko nga sa una dili pa jud uso ang mp3 ug wala pa kamiy CD PLAYER gipalitan ko sa akong ate ug RECORDED TAPE pagtan-aw nako sa cover murakog rocket na hing-gawas sa kawanangan ug taud-taud nibalik sa EARTH.

“A..a….aa..aaaa….. YU…YU ….HAKUSHO……na SOUNDTRACK …..”

Tama, soundtrack sa Ghost Fighter …….. tungod adto naag-sugod nakog pang-record ug anime soundtrack gikan sa TV… gikan sa Remi, Cinderella, Gundam W’X’G’, Sorcerer Hunter, Kimba the white lion, Juddie Abbot( Daddy Long Legs) Jenny, Bubble Gang Crisis, DragonBallZ ‘GT’ ,Lets go Jet & Joey, Detective Connan, UFO BABY, Flame of Recca, Trigun, Monster Rancher…..hantud sa Super Gals, HunterxHunter, Card Captor Sakura, Slamdunk, Fushigi Yuugi, Magical DoReMi ug uban pa…tungod sa kadaghan nakalimut nako…..subay-bayan jud nako na gikan sugod Opening theme huntud Ending (Closing) theme, magdagan-dagan dayun ko bit-bi sa microphone sa among karaoke sabay butang sa speaker sa amung TV hehehe……

Hantud karon gina-taguan pa nako ang mga recorded tape. Kung paminawon nako ni makahinumdom ko kung unsa ako sa addict sa anime sa una…. mahinumduman pa nako ang mga panahon na MANGOLEKTA ko ug mga TRADING Cards ng tag-PISOHON mga POSTER ng panagsa ra mapalit sa una, mga STATIONARY nga nay CARD CAPTOR SAKURA DESIGN, mang-gunting ug bisan-unsa basta anime ang theme sa Newspaper, magdala ug MINI 4WD ug ang mga oras sa eskwelahan na ang hisgutan lang namu kay kung na-unsa ang nahitabo sa mga ni-aging episodes sa among mga paborito na anime series sa TV.

Wala ko nagdahum na naa pa diay koy tape na puro tug-tog sa usa ka Korea-nobela sa CHANNEL GMA sa SIDE A ug puro ANIME na tug-tug adtong 4th year high school pa ko sa SIDE B…..

Karon…ma kita jud kung unsa jud ka-lahi ang panahon karon ug sa una. Kung sa aku pa lahi ra ka-ayo ang SCENT sa una ang sa karon, hinay-hinay nga nalimtan sa mga tao kung unsa ka simple ang mga butang adtong mga nilabay na pahanon….


No comments: